Politică de livrare
Livrarea
Data estimata de livrare poate varia in funcție de produs, si este comunicata in e-mailul de confirmare a Comenzii.
Data de livrare va fi confirmata prin e-mail după lansarea comenzii.
În regim normal, comanda este livrata în maxim 24-48 de ore lucrătoare din momentul expedierii.
În cazul produselor care nu se afla în stocul www.taticoolshop.ro, clientul poate solicita informații cu privire la timpul de livrare.
Pentru livrarea produselor comandate oriunde în tara, funcție de valoarea comenzii si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adaugă si valoarea calculata a transportului, valoare ce va fi afișata in procesul de plasare a comenzii.
Pentru lămuriri suplimentare va rugam sa contactați un operator Taticool Shop de Luni pâna Vineri între orele 12:00 - 20:00.
In cazul comenzilor cu ridicare personala, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a înregistrat comanda.
Atenție! In perioada Black Friday sau în alte zile cu promoții, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat si mai îndelungat fata de cel de 24-48 de ore de la momentul predării produselor către curier.
Condiții de livrare
La solicitarea taticoolshop.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, daca e necesar prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale si va comunica numărul de Comanda atribuit de către Vânzător.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea recepționarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lăsata la adresa precizata doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii.
Nici o cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
In cazul livrării la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locația respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate recepționa aceasta
Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier in prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi îndeplinita de către taticoolshop.ro, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectata de acesta la momentul plasării Comenzii.
În cazul în care livrarea se face gratuit, TaticoolShop își rezervă dreptul de a selecta firma de curierat prin care coletul/coletele se vor expedia cu mențiunea că destinatarul o să fie anunțat de acest lucru în momentul în care va primi datele de expediere a produsului/produselor comandate
Recepția produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si factura fiscala ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea in bune condiții si in totalitate a produselor Comandate.
Politica de retur. Dreptul de retragere
Conform Ordonanței de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, aveți dreptul de a va retrage dintr-un contract încheiat la distanta, fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, termen ce curge începând din ziua in care “intrați dumneavoastră sau o parte terța, alta decât transportatorul, in posesia fizica a produselor".
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract prin e-mail transmis la adresa office@taticoolshop.ro.
Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, dar putem amâna rambursarea sumelor pana la data la care primim si inspectam produsele. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca cea folosita pentru tranzacția inițiala, cu excepția cazului in care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare sau imposibilitatea utilizarii aceleași metode de plata; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Expediați produsele sau înmânați-le direct noua la sediul Taticool Shop SRL situat in Mun. București, str. Vasile Lascăr nr.144-146, sector 2, fără intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Returul se face prin curier cu confirmare de primire. Va trebui sa suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, deteriorări, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționarii produselor.
Produsul se returnează fără deteriorări, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, împreuna cu factura si garanția acestuia.
ATENTIE! In situația in care cutia sau elementul de protecție in care se afla produsul contin elemente de identificare a produsului (cum ar fi: descrierea produsului, caracteristicile, codul / lotul produsului, instrucțiunile de folosire, indicațiile de vârsta), acestea îndeplinesc si alte funcții suplimentare, nefiind considerate ”ambalaje” conform Legii nr. 249/2015. Prin urmare, produsul va putea fi returnat doar împreună cu aceste cutii sau elemente de identificare. Lipsite de posibilitatea de a fi identificate si fără descriere, produsele devin improprii utilizarii si comercializării ulterioare fără aducerea acestora la starea inițiala cu suportarea costurilor comunicate de producător.
In cazul in care produsele sunt livrate consumatorului de către Taticool Shop SRL intr-un ambalaj pentru transport (folie cu bule pentru ambalat, cutie din carton ce nu conține elemente de identificare a produsului), in scopul prevenirii deteriorării produsului in timpul manipulării si / sau a transportului, nu este necesar ca produsele sa fie returnate in aceste ambalaje.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 următoarele: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator"
Atenție!
Odată desigilate, produsele Baby Brezza Formula Pro Advanced și Baby Brezza Food Maker Deluxe nu pot fi returnate. Aceste produse sunt exceptate de la retur, potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
"ART. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator"
Forța majora
Niciuna dintre pârțile contractuale nu poate fi trasa la răspundere pentru neexecutarea (total/parțial) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forța majora. Pârțile își vor aduce la cunoștința de îndată cazul de forța majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitării consecințelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forța majora nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese.
Forța majora va fi probata conform legii.
Soluționarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict apărut intre taticoolshop.ro si Clienți va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, in condițiile legii, iar daca aceasta eșuează se apelează la instanțele romanești competente de la domiciliul Clientului.





TikTok