Politica de garanție
Garanția produselor Baby Brezza: 2 ani.
Produsele Baby Brezza nu pot fi returnate după desigilare, din alte motive decât strict cele cu privire la garanția sau conformitatea produsului.
Atenție!
Odată desigilate, produsele Baby Brezza Formula Pro Advanced și Baby Brezza Food Maker Deluxe nu pot fi returnate. Aceste produse sunt exceptate de la retur, potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
"ART. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator"
Perioada de garanție:
• perioada de garanție nu se prelungește, chiar si în cazul în care au fost efectuate reparații;
• garanția oferă dreptul la a repara produsul defect, însă, în mod specific, nu la a schimba sau returna un produs;
• obligația taticoolshop sub aceasta garanție este limitata la repararea sau înlocuirea pieselor defecte;
• garanția poate fi invocata numai in temenele de garanție prevăzute si numai în cazul în care puteti furniza dovada achiziției, împreuna cu produsul defect.
Garanția nu va fi acceptata în următoarele situații:
• daca ați făcut modificări sau reparații produsului fără o permisiune scrisa din partea taticoolshop sau a unui furnizor autorizat;
• uzura normala sau deteriorarea din cauza unui accident, a neglijentei, lipsei de întreținere, utilizare greșita, utilizarea improprie sau utilizarea accesoriilor si a pieselor care nu sunt furnizate de taticoolshop, precum si componente modificate si / sau dezasamblate;
• defecte rezultate din orice utilizare sau întreținere, alta decât cea indicata în ghidul de utilizare.
Pentru exercitarea dreptului de garanție produsele aflate in perioada de garanție se predau personal sau prin curier unui reprezentant Taticool Shop SRL, in baza unui proces verbal semnat de client si reprezentant Taticool Shop SRL la recepție, la adresa Strada Vasile Lascăr, nr 144-146, Sector 2, București.
In cazul in care produsul nu este predat personal la sediul Taticool Shop SRL, clientul se obliga la transmită un mesaj email in care detaliază defecțiunile invocate.
Taticool Shop SRL nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele defecțiuni apărute in urma livrării produselor, prin curier, pentru exercitarea dreptului de garanție.
Important:
• aceasta perioada de garanție începe din momentul livrării produsului.
• în cazul unui defect vi se cere sa contactați taticoolshop.ro
• în cazul oricărui litigiu în ceea ce privește garanția produsului, taticoolshop își rezerva dreptul sa ia toate deciziile finale privind garanția.
Cauze de anulare a garanției:
• avarii sau deteriorări mecanice; expunere excesiva la radiații solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificări ale produsului;
• defectarea produsa ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevăzute in manualul de utilizare;
• deteriorarea mecanica provocata prin lovirea produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
• inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
• distrugerea circuitelor interne din cauza șocurilor electrice.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislația in vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile Clienților sunt cele prevăzute in legislația in domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
Potrivit declarației de conformitate a furnizorilor, Taticool Shop SRL garantează ca produsul este in conformitate cu normele de siguranța si calitate, definite de reglementarea in vigoare si ca nu prezinta defecte de fabricație.
Prevedere finala: Taticool Shop SRL își rezerva dreptul de a refuza sa acorde service in garanție daca nu se pot prezenta documentele menționate in garanție sau daca informațiile conținute in acestea sunt incomplete.
Perioada stabilita pentru remedierea defecțiunilor invocate este de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului la sediul Taticool Shop SRL din Strada Vasile Lascăr, nr 144-146, Sector 2, București, conform codiților exercitării dreptului de garanție.
Conformitate
In condițiile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora - republicata, vânzătorul este răspunzător fata de consumator pentru orice lipsa a conformității existenta la momentul livrării produselor.
In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului sa i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului in ordinea menționata. In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului in primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, in fiecare caz fără plata, cu excepția situației in care măsura este imposibila sau disproporționata. Noțiunea "fără plata" se refera la toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare in relația Taticool Shop SRL si furnizorii acestuia. Pentru constatarea neconformității produsul se livrează personal sau prin curier de către client la sediul social Taticool Shop SRL si se întocmește proces verbal.
Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul încheierii contractului de vânzare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoască aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate își are originea in materialele furnizate de consumator. Orice lipsa a conformității rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformității produselor, daca instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor si produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa, ori daca produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instrucțiunile de instalare.
Răspunderea vânzătorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a căror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vânzător si consumator, si fără nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luând-se in considerare natura produselor si scopul pentru care a solicitat produsele.